All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

Τι σκατά είναι σημαντικό;

Posted by gone4sure στο 24 Οκτωβρίου 2007

muzineoutro.jpg

Το Μuzine. Γύρισα σπίτι και ξεκίνησα να το διαβάζω ακούγοντας αυτό.  Και μετά αυτό. Και μετά συνέχισα (όπως κάθε μέρα) με αυτό.

12 Σχόλια to “Τι σκατά είναι σημαντικό;”

  1. poupoulenghe said

    Προσωπικά δε βλέπω την ώρα…Να το διαβάσω, να το ακούσω, να το μοιράσω, να το μυρίσω, να το χαρισω, να το ζητήσω,να το θαυμάσω,να το δωρίσω… Βιαστείτε…Χωρίς άγχος!Καλή αρχή!!!

  2. από την Πάτρα έρχομαι και ..

  3. Stratos said

    Ελπίζω να μην αργήσει η αποστολή του τεύχους για μας που γραφτήκαμε συνδρομητές!!!! ‘Αντε καλή αρχή και πάντα καλύτεροι!

  4. backtomono said

    Loan Me a Dime:Και να που γέμισε ένα κενό.Όπως συζήτησα με δύο-τρεις φίλους, συμφωνήσαμε στα εξής.Θυμήθηκα το εγγλέζικο «Comes With a Smile»(κι αυτό μου άρεσε, άλλωστε και το Ζοο θύμιζε Mojo) Μυρίζει σαν το Straight No Chaser(μ’αρέσουν τα έντυπα που μυρίζει το χαρτί τους).Είναι ένα παρα-μουσικό περιοδικό.Δεν είναι fanzine,έχει πολύ όμορφο στήσιμο-μέγεθος-εξώφυλλο-σκίτσα, τα cd είναι πολύ καλά,όπως και τα κείμενα, εν ολίγοις παίζει και παρουσιάζει-συγκεντρώνει μια συγκεκριμένη-πράγματα συγγενή υφολογικά- μουσική θεματική.Αποπνέει μεράκι,κι όχι ελιτίστικη σπουδαιοφάνεια.Εύγε!(ελπίζω το τεύχος β’ να μην έχει λιγότερη ύλη)

  5. gone4sure said

    @poupoulegne: Εϊμαι πολύ χαρούμενος για το πάθος σου. Θα το βρει στο γωνιακό περίπτερο στα Εξάρχεια (πλατεία) και στο Vinyl Microstore. Keep up Sweetie!

    @…στην κορφή κανέλα;

    @Stratos: ο Νεκτάριος δεσμέύτηκε ότι θα τα έχει στείλει στους συνδρομητές μέχρι Παρασκευή.

    @backtomono: Thank you really much. Και το Comes With A Smile και το Straight No Chaser αξίζουν τρελό respect – όχι μόνο για την άποψή τους. Για την ύπαρξή τους γενικά. Και γω είμαι τρελός fan των μυρωδιών στα χαρτιά (κάτι λέει η ψυχολογία γι’ αυτό, αλλά δε θυμάμαι). Μακριά η ελίτ από μας – δεν έκανε ποτέ καλό. Το β’ τεύχος (ως τώρα που τα γράφω) θα έχει 24 σελίδες παραπάνω. Χαίρομαι που σου άρεσε. Είναι ουσιαστικό.

  6. aggelos said

    @ strato, δείξε λίγο υπομονή, δεν έχουμε πάρει όλα τα τεύχη από το τυπογραφείο, μέχρι την παρασκευή – δευτέρα θα είναι σπίτι σου. τον πρήζω εγώ για τους συνδρομητές οπότε dont worry:).
    Απο δευτέρα επίσης θα είναι στην περισσότερη ελλάδα

  7. Stratos said

    @ gone4sure & aggelos – thanks για την ενημέρωση! Άγγελε μη τον πρήζεις τον Νεκτάριο μάλλον έχει πολλά στο κεφάλι του! Άλλωστε με τους ρυθμούς των ΕΛΤΑ…

  8. aggelos said

    @ stratos:)

  9. Dust Road said

    καλό ξεκίνημα! επιφυλλάσομαι για περισσότερα με το που θα το πιάσω στα χέρια μου, πάντως φαίνεται λουκούμι!

  10. oksikemia said

    δεν το εχω διαβασει ακομα αλλα επιφυλασσομαι…
    σχετικα με τη μυρωδια παντως, ενας πωλητης στην πολιτεια που το ξεφυλλισε οταν το αγορασα μου ειπε οτι δεν κανει γιαατομα με ασθμα!! χεχεχεχε…

    αληθεια, η μυρωδια ειναι τεχνητη ή φταινε τα μελανια και το ανακυκλωμενο χαρτι που μου ειπε ο πωλητης;

    εστειλα και εγω mail να γινω συνδρομητης και μου το επεστρεψε το μνμ πισω, κπ προβλημα ειχε ο σερβερ μαλλον. τεσπα, οταν βρω χρονο θα τα αναφερω οπου πρεπει. (αναφερω;; πολυ με εχει επηρεασει ο στρατος!)

  11. gone4sure said

    Είναι σίγουρα το μελάνι και η εκτύπωση του χαρτιού η αιτία της μυρωδιάς. Εγώ έχω τεράστιο φετίχ με τη μυρωδιά τέτοιου τύπου… Είναι το πρώτο πράγμα που κάνω όταν παίρνω εκδόσεις στα χέρια μου…
    Ως προς τη συνδρομή, στείλε στο anadomisis@hotmail.com
    Εκεί σίγουρα θα το πάρει.
    Thanks.
    Καλό υπόλοιπο θητείας…

  12. oksikemia said

    και εμενα μου αρεσει η μυρωδια, νομιζα οτι την εβαζαν επιτηδες! αυτο το γαμημενο υπολοιπο ειναι που με εχει γαει! anywayz, thnx.

Σχολιάστε

 
