All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

  • Tweetin’ All Gone Away

82 bloggers ψηφίζουν τα albums του 2009 και των 00’s

Posted by gone4sure στο 19 Νοεμβρίου 2009


Το φετινό δημοψήφισμα έχει αέρα groovy. Αφιερώνω αυτό σε όσους ψηφίσουν. Δε σημαίνει βέβαια τίποτα για τις επιλογές.

Είμαι σίγουρος ότι αποτελεί την πιο γνήσια και αμερόληπτη έκφραση μουσικών προτιμήσεων από όλες όσες δημοσιευτούν στον Τύπο. Δεν λέω καλύτερη. Λέω όμως αυθεντική και ειλικρινή.

VoteΔέκα μέρες πριν ξεκινήσουμε το ακατάσχετο posting, σας θυμίζω μερικά tips
Σε ένα post την ημέρα ανεβάζουμε ένα album για το 2009 και ένα για τα 00’s. Δεν χρειάζονται δύο posts την ημέρα.
Το τι είναι έγκυρο για τα χρονικά διαστήματα, δεν είναι δα και τόσο δύσκολο να βρεθεί. Μια ματιά σε ένα site με την επίσημη κυκλοφορία του δίσκου, είναι αρκετή. Soundtracks, ελληνόφωνα και eps με μέση διάρκεια μισής ώρας είναι επίσης έγκυρα.
Δεν καθυστερούμε να ανεβάσουμε τα posts. Προτείνω να τα ετοιμάσετε από πριν και κάθε μέρα να δημοσιεύετε το αντίστοιχο για να μην τρέχετε.
Ψηφίζουμε τα αγαπημένα μας. Δεν ειδημονολογούμε. Ας είμαστε λακωνικοί.
Ο lkrory συγκεντρώνει τα posts όλων στον μεγάλο κορβανά τα posts όλων
Μπορείτε να συμμετέχετε και ως καλεσμένοι στο blog κάποιου άλλου blogger. Αρκεί να βρείτε ένα φιλόξενο blogger και να αφήσετε ένα comment εδώ για την συμμετοχή σας.

Συνεχίζετε να δηλώνετε συμμετοχή στο εκάστοτε τρέχον post μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.

82 ως τώρα οι συμμετέχοντες, με σειρά εμφάνισης:

dustroad, Dark Tyler, Stratos, lkrory21, Thod, A Pagan Place, Another Day Full Of Dread, mean mr mustards sister, kapetank, Depecher, Narita, Aggelos, oksikemia, inverted_a, laternative (Σταύρος), laternative (Παναγιώτης), No Heathen, Mixalis E, Greg, Schottkey, Gsus, pan pan (μόνο για τη δεκαετία), Chemical Robert, meteoritis, g – airborn toxic events, georgethebeast, blu velvet, Antiparos-blog, Silent Crossing, The Robot, twee, pav, Homo Ludens, Mr. Arkadin, Fotis Vallatos, ibis, Indictos, mimis, nek, thom, Michael Sc, enteka, serpentine pad, Dionisis, apotospitimou, lost.ghost, ody, onewillburnmusic, Πάνος, kool thinks, noizine, vkp, dumb-dog, tosio murphy, kleine meine, dumb dog, mezzanine, γκαβός και κοντός (μόνο για τη χρονιά), ZacGk, the girl from back then, b side, one man show, Roadrunner, mitrelino, kazama, Thanos, littlefluffuclouds, gogo, cortazar, komp, impressed guy, flp, number 6, musicitizen, soul auctioneer, stereo, lucia, la maestra, arrostia, manbat, giannis Drakos, manolis

Για όσους θέλουν να φρεσκάρουν τη μνήμη τους στις κυκλοφορίες του 2009 εδώ μπορούν να δουν μια αρκετά καλή λίστα δίσκων ανά μήνα.

Για όσους θέλουν να βλέπουν συγκεντρωμένα τα ψηφιζόμενα κάθε μέρα albums, ο lkrory21 αναλαμβάνει να τα ρίχνει εδώ.

Για περισσότερες διευκρινίσεις, εδώ.

23 Σχόλια to “82 bloggers ψηφίζουν τα albums του 2009 και των 00’s”

  1. Michael_Sc said

    Άντε να γίνουμε 100!

  2. littlefluffyclouds said

    προκύπτει βέβαια ένα μικρό τεχνικό/αισθητικό προβληματάκι: Στις 17 Δεκεμβρίου ανεβάζω το Νο3 των Zeros που ταυτόχρονα είναι και Νο 2 του 2009 και έτσι ανεβαίνει και στις 18 Δεκεμβρίου.
    Any ideas?

  3. kline mine said

    παντως καλο θα ηταν να γινοταν και μια «μαχη» για τα αγαπημενα τραγουδια της δεκαετιας (λεω εγω τωρα..)

  4. Συμμετέχω και ‘γω… count me

  5. nek said

    Το post του/της littlefluffyclouds μου δίνει πάσα για να εκφράσω μία απορία – ψιλοbuzzkill: Σύμφωνα με τη λογική, αν το Νο 2 της χρονιάς είναι και Νο 3 της δεκαετίας, αυτό δε συνεπάγεται ότι το Νο 1 της χρόνιας θα πρέπει σίγουρα να βρίσκεται ή στη 2η ή στην 3η θέση της δεκαετίας? Τhink about it. Γιατί ακόμα και αν οι 2 πρώτοι δίσκοι της δεκαετίας είναι καλύτεροι απ΄το πρώτο της χρονιάς, δεν είναι λόγικο να μη βρίσκεται αυτό μέσα στη λίστα και να βρίσκεται το 2ο που υποτίθεται πως είναι χειρότερό του.
    Άρα προκύπτουν όχι ένα, αλλά 2 τεχνικά/αισθητικά προβληματάκια (που κατά την ταπεινή μου γνώμη σιγά το πράμα βέβαια)

    Επίσης, χαιρετίζω την ιδέα του top τραγουδιών για τη δεκαετία. Το’χα προτείνει κι εγώ και έχω φτιάξει ήδη top 100 (ή είμαστε nerds ή δεν είμαστε). Αυτό θα πρέπει να στηθεί αλλιώς βέβαια, τύπου ανεβάζουμε top 20 μονοκοπανιά…Just a thought.

    Τέλος, υπενθυμίζω για άλλη μία φορά ότι θα κάνω top μόνο για τη δεκαετία και απειλώ ανοικτά ότι αν δεν προστεθεί η πληροφορία αυτή στη λίστα με τους 74, θα βάλω στις πρώτες θέσεις μου δίσκους που μυρίζουν ότι πάνε για τη μέση του συλλογικού top, με αποτέλεσμα να βρεθούν οριακά ψηλότερα, ελάχιστα μεν, αλλά αρκετά για να πλήξουν το μικρό ψυχανάγκα john cusack που όλοι κρύβουμε μέσα μας.

  6. nek said

    Xριστέ μου το πααίρνω πίσω, σιχάθηκα τον εαυτό μου και μόνο που το είπα 😦

  7. gone4sure said

    @littlefluffyclouds & nek. Μα είναι πολύ ωραίο αυτό, δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπετε ως πρόβλημα. Nek δε συμφωνώ με αυτή τη λογική του Νο.1 της χρονιάς που θα πρέπει να είναι Νο.2 ή Νο.3 της δεκαετίας. Δικαίωμα στην αυθαιρεσία, αναφαίρετο. Το έχουμε όλοι.
    Τα τραγούδια είναι τόσα πολλά που θα προκαλούσε χάος αν έμπαιναν σε κάτι αντίστοιχο με τα albums. Ο σώζων εαυτώ σωθήτω.

  8. nek said

    Πολύ ωραία λοιπόν, αυτό ήλπιζα ν’ακούσω, και στηρίζω κι εγώ το δικαίωμά μας στην αυθαιρεσία. Aπλά στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει το δρόμο της ορθολογικότητας, τότε ισχύει ο μηχανισμός που ανέφερα.

  9. Πανοσ said

    Δεν θυμάμαι αν έβαλα τη συμμετοχή μου, αλλά count me in και για τις δύο ψηφοφορίες!

  10. gone4sure said

    @Πάνος: σε έχω συμπεριλάβει ήδη στη λίστα ως «Πάνο».

  11. Εμένα θα με παίξετε???

  12. stereo said

    Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ (και για τα 2).
    🙂

  13. stereo said

    Θέλω κι εγώ 🙂

    (Το ξαναπόσταρα αλλά εξαφανίστηκε…)

  14. lucia said

    αν και έφτασα καθυστερημένη κι έχω άσχετο μπλογκ, να παίξω κ ιεγώ? μ άρεσε η ιδέα αλλά μόνο για τη δεκαετία…

    πρέπει μέχρι την 1η του μήνα να στείλω κάπου όλη τη λίστα ή θα εμφανίζεται μέρα με τη μέρα?

  15. la maestra said

    μέσα και έγω

  16. arrostia said

    και εγώ μέσα

  17. noiz said

    To NoiZine θα ανεβαζει μονο TOP δεκαετιας απο 1 Δεκεμβριου!
    Thanks! Cheers!

  18. lucia said

    κι άλλη μια ερώτηση…ξεκάθαρα δεν ισχύουν συλλογές έτσι δεν είναι?ή κάνω λάθος…?

  19. david p. said

    Μπορω και γω να συμμετασχω μεσα απο το blog σου οκ? Thanks!

  20. manbat said

    Ένδιαφέρομαι κι εγώ για τη λίστα της δεκαετία αλλά λόγω τεχνικών προβλημάτων αδυνατώ για 1 ποστ/ημέρα. Αν συμφωνεί ο διοργανωτής θα δόσω συγκεντρωτική λίστα!

  21. gone4sure said

    @lucia: οι συλλογές δεν μετράνε, εκτός αν έχουν υλικό που πρωτοείδε το φως της μέρας μέσα στη χρονιά.
    @david: φυσικά! Απλά θα πρέπει να μου στέλνεις ένα entry την ημέρα αυστηρά.
    @Manbat: Κανένα πρόβλημα. Στείλε μου τη λίστα σου στο mail μου ως την 1η Δεκεμβρίου. markos@nuromantic.gr

  22. bhoy said

    Να σου την σπάσω λίγο,τώρα που είναι αργά…;;;

    Το λοιπόν,εγώ ως ¨μέσος αναγνώστης¨[sic!]χαλιέμαι αφάνταστα για αυτό το μπέρδεμα.Νομίζω πως θα μπορούσε να πάει και στον ιανουάριο η όλη φάση για την 10ετία (τί μόδα κι αυτή..δε θυμάμαι κάτι ανάλογο στα 90ς και δεν αναφέρομαι σε ιστολόγια).Έστω λοιπόν και τώρα,θα μπορούσες ν’ ανεβάσεις για 1-2 μέρες τα καλύτερα του 2009 και προς τέλη δεκέμβρη τα καλύτερα της 10ετίας;
    Για να κάνεις την ζωή μας πιο ¨εύκολη¨…

Σχολιάστε