All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

73 to rock the vote: the best albums of 2016

Posted by gone4sure στο 18 Νοεμβρίου 2016

blogovision2016_artwork_04_bΣκέφτομαι τη λίστα που έβγαλε το Rough Trade, παραδοσιακά το πρώτο από τα «ονομαστά» brands που μοιράζονται τις λίστες τους με τα «καλύτερα» της χρονιάς και δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι για μια ακόμη χρονιά, το Rough Trade επέλεξε να παραθέσει albums που πρωταγωνίστησαν μέσα στη χρονιά αλλά δεν τα ιεράρχησε σε μια αξιολογική σειρά να «πάρει την ευθύνη» των προτάσεών του. Για μια ακόμη χρονιά, ένιωσα ότι το Rough Trade προσπαθεί να ξεστοκάρει από τα ράφια του και προτείνει δίσκους με μια διάθεση «αυτά ακούστηκαν φέτος και έκαναν ένα θόρυβο για διαφορετικούς λόγους και με διαφορετική αξία το καθένα». Ομολογώ ότι η πλειονότητα των albums του Rough Trade, δεν έχει φτάσει στα αυτιά μου και για να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, δύο από αυτά τα albums που «πρότεινε» το Rough Trade ήταν σχετικές αποκαλύψεις για μένα, με την έννοια του ότι ίσως και να βρεθούν τελικά στην εικοσάδα μου. Η οποία εικοσάδα μου φυσικά είναι στον αέρα. Το μόνο σίγουρο επίσης ως τώρα είναι κάποια albums από τη λίστα του Rough Trade που παρατηρώ ότι δεν θα είναι στην εικοσάδα μου, όπως το «My Woman» της Angel Olsen, to «Let Them Eat Chaos» της Kate Tempest, to «Golden Sings That Have Been Sung» του Ryley Walker, το «Why Are You OK» των Band Of Horses, to «Flotus» των Lambchop, ή το «Bride» των Bat For Lashes. Από το «κουράστηκα» μέχρι το «βαρέθηκα» όλα τα παραπάνω «πρωταγωνιστικά» albums με άφησαν αδιάφορο και με διάφορα ερωτηματικά να ίπτανται πάνω από το κεφάλι μου.

Για μια συγκεντρωτική ματιά στην ντόπια σκηνή, μπορείτε να επισκεφτείτε το blog του   για να θυμηθείτε ή και να μάθετε 50 albums που πρωταγωνίστησαν μέσα στο 2016 από τηνελληνική σκηνή. Και αν επιμένετε ηλεκτρονικά, ορίστε άλλα 50 albums αυστηρά για synth lovers.

Θυμίζω ότι με ένα comment στο τρέχον post δηλώνετε συμμετοχή μέχρι τις 30 Νοέμβρη. Στο καταχωρητικό site θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε να ξέρετε για τo θεσμό, πώς μπορείτε να συμμετέχετε και ό,τι άλλο μπορεί να προκύψει ως απορία, σε ένα εύκολα αναγνώσιμο σώμα Ερωταπαντήσεων. Υπάρχει και το tumblr του θεσμού όπου συγκεντρώνονται καθημερινά όλες οι ψήφοι από τα επιμέρους blogs για να έχετε μια συνολική ματιά για το τι και πώς ψηφίζουμε φέτος. Και φυσικά υπάρχουμε και στο twitter και στο facebook (εγώ δεν έχω facebook αλλά έχετε οι περισσότεροι από εσάς).

Στο καταχωρητικό site θα βρείτε επίσης και λεπτομέρειες για το #blogovisionΤΑ10ΤΩΝ10 που θα είναι μια ψηφοφορία αστραπή από όσους θέλουν (είτε συμμετέχουν στην ετήσια είτε όχι) για να βγάλουμε τα 10 albums που μας άρεσαν περισσότερο από τα 200-τόσα albums που βγήκαν από τα top 20 της κάθε χρονιάς από τη δεκαετία. Αυτή η ψηφοφορία θα τρέξει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της φετινής, γι’ αυτό stay tuned.

Με σειρά δήλωσης συμμετοχής, φέτος ψηφίζουμε τα καλύτερά μας albums για τη χρονιά οι εξής:

01.Τάσος Παπαϊωάννου
Νο.01 2015: Empress of – Me


02.μια πάπια (@hlektronio)
Νο.01 2015: Mikal Cronin – III


03. Bill Christides
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


04. dustroad
Νο.01 2015: Lana del Rey – Honeymoon


05.Avaton Kortez
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


06. @Mo5h_
Νο.01 2015: Between The Buried And Me – Coma Ecliptic


07. Mixalis Epsilon
Νο.01 2015: Kendrick Lamar – To Pimp A Butterfly


08. inverted_a
Νο.01 2015: Kamasi Washington – The Epic


09. yannis porfyropoulos
Νο.01 2015: Bjork – Vulnicura


10. Μάνθος
Νο.01 2015: Bjork – Vulnicura


11. kostask
Νο.01 2015: Hey Colossus – Radio Static High


12. Vangelis (@HELL_B0Y)
Νο.01 2015: Kylesa – Exhausting Fire


13. Kyriakos
Νο.01 2015: The Weeknd – Beauty Behind The Madness


14. zacgk
Νο.01 2015: Jamie xx – In Colour


15. Pretty Visitors
Νο.01 2015: Motorama – Poverty


16. indictos
Νο.01 2015: Björk-Vulnicura Strings


17. Cubelax
Νο.01 2015: Sleater Kinney – No Cities To Love


18. papadicki
Νο.01 2015: Bosse De Nage – All Fours


19. thanasiskar
Νο.01 2015: Father John Misty – I Love You Honeybear


20. Giorgos
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


21. Stratos Bacalis (@sandman_gr)
Νο.01 2015: Bjork – Vulnicura


22. Evi X. (@AkouAuto)
Νο.01 2015: Tame Impala – Currents


23. Κωνσταντίνος Μπούγας (@kbougas)
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


24. silisav
Νο.01 2015: Crypt Sermon – Out of the Garden


25. solenanthus
Νο.01 2015: Susanne Sundfør – Ten Love Songs


26. nikkeii
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


27. theharderyoulook|ilookuptoyou
Νο.01 2015: Tame Impala – Currents


28. Sfiltros
Νο.01 2015: Kamasi Washington – The Epic


29. darkenlight
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


30. dementia_inc
Νο.01 2015: Dødheimsgard – A Umbra Omega


31. Plisskën Festival
Νο.01 2015: Hunee – Hunch Music


32. JohnDamonte
Νο.01 2015: Rishloo – Living As Ghosts With Buildings As Teeth


33. fatako (@georgethebeast)
Νο.01 2015: Miley Cyrus – Miley Cyrus And Her Dead Petz


34. POEt’S SOUND
No.1 2015 : The Soft Moon – Deeper


35. Χρήστος Μίχος
No.1 2015 : Chelsea Wolfe – Abyss


36. Yerasimos
No.1 2015 : Carter Tutti Void ‎– F (x)


37. πανξ νοτ ντεντ (@anakop)
No.1 2015 : Night Birds – Mutiny At Muscle Beach


38. Dionisis Rigas
No.1 2015 : Chelsea Wolfe – Abyss


39. Aris Indiego
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


40. Yiannis Kantea-Papadopoulos
Νο.01 2015: Gold Glass – It’s You


41. Homo Ludens
Νο.01 2015: Du Blonde – Welcome Back To Milk


42. fang yuan
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


43. human traFFFic
Νο.01 2015: Monophonics – Sound Of Sinning


44. Sotirisnf
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


45. Κιούμπικ (@_no_such_thing_)
Νο.01 2015: Kamasi Washington – The Epic


46. Miss Soul
Νο.01 2015: Courtney Barnett – Sometimes I Sit and Think, and Sometimes I Just Sit


47. depecher
Νο.01 2015: Public Service Broadcasting – The Race For Space


48. schottkey
Νο.01 2015: Steve Hauschildt-Where All Is Fled


49. booldoza (@booldoza)
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


50. fantasmenios
Νο.01 2015: Sleater Kinney – No Cities To Love


51. nikisot
Νο.01 2015: Father John Misty – I Love You Honeybear


52. kowalski
Νο.01 2015: Tame Impala – Currents


53. Jon Lemonn
Νο.01 2015: Kurt Vile – Β’lieve I’m Goin’ Down…


54. Thom Forke
Νο.01 2015: Tame Impala – Currents


55. street_me_pleaz
Νο.01 2015: Ghost Culture – Ghost Culture


56. George Hatz
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


57. Celia Tr
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


58. voice-inertia
Νο.01 2015: Tame Impala – Currents


59. Alan During
Νο.01 2015: Soft Moon – Deeper


60. Lingerfruit
Νο.01 2015: Girl Band – Holding Hands With Jamie


61. Chrysafis
Νο.01 2015: Grimes – Art Angels


62. Sinnerman (@georgetikis)
Νο.01 2015: Leon Bridges – Coming home


63. Dionysis Tsonopoulos
Νο.01 2015: Courtney Barnett – Sometimes I Sit And Think And Sometimes I Just Sit


64. missmagicalex
Νο.01 2015: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell


65. dark_tyler
Νο.01 2015: Grimes – Art Angels


66. vkp
Νο.01 2015: Low – Ones And Sixes


67. mendelo
Νο.01 2015: Muse – Drones


68. Γιώργος Λάος
Νο.01 2015: Father John Misty – I Love You Honeybear


69. vkotzia
Νο.01 2015: Susanne Sundfør – Ten Love Songs


70. George Geranios
Νο.01 2015: FFS – FFS


71. Χαρά
Νο.01 2015: Pond – Man It Feels Like Space Again


72. Απόστολος Βαρνάς
Νο.01 2015: Max Richter – From Sleep


Και αυτή είναι μια εκπομπή μου στον @poplieradio

15 Σχόλια to “73 to rock the vote: the best albums of 2016”

  1. […] στις 22:29 and is filed under Music. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 […]

  2. mendelo said

    Κι εγώ κι εγώ!
    Blog: mendelo.tumblr.com
    Περσινό Νο. 1: Muse – Drones

  3. Rocknball εδώ. Count me in. Τα σχετικά ποστ θα γίνονται στο rocknball.tumblr.com .

  4. kowalski said

    Καλημέρα,

    στο comment είχα βάλει ότι η συμμετοχή μου θα γίνει από HumanTrafffic.wordpress.com και no.1 Tame Impala – Currents. Το τονίζω ως διευκρίνηση ή αν το έχω παραλείψει.

  5. vkotzia said

    Vkotzia παρούσα! Πού χρόνος για blog φέτος, οπότε θα ανεβάζω μόνο στο Facebook as Vassiliki Kotzia. 2015 No1: Susanne Sundfor – Ten Love Songs.

  6. ggeran
    θα τα ανεβαζω στο instagram garyfaloselafinos
    2015 no1- FFS-FFS

  7. Αγαπητε Μαρκο
    Επειδή κάποιοι εδώ μέσα έχουν χάσει το μέτρο και γράφουν τη μία παπαριά πίσω από την άλλη, ήρθε η ωρα να μπει μία τάξη.
    Λοιπόν… Ξεκινάω…
    1) Επειδή κάποιοι δε γουστάρουν τον Leonard Cohen, να μας αδειάσουν τη γωνιά και να μας αφήσουν ήσυχους. Αλλά, μιας και είμαι δίκαιος άνθρωπος, επειδή υπάρχουν και κάποιοι που δε γουστάρουν αυτούς που γουστάρουν Leonard Cohen, να μας αδειάσουν κι αυτοί τη γωνιά και να φύγουν.
    2) Επειδή κάποιοι δε γουστάρουν τον david Bowie, να …μας αδειάσουν τη γωνιά και να μας αφήσουν ήσυχους. Αλλά, μιας και είμαι δίκαιος άνθρωπος, επειδή υπάρχουν και κάποιοι που δε γουστάρουν αυτούς που γουστάρουν τον david Bowie, να μας αδειάσουν κι αυτοί τη γωνιά και να φύγουν.
    3) Επειδή κάποιοι γουστάρουν τοn Bruce Springsteen, να μας αδειάσουν τη γωνιά και να μας αφήσουν ήσυχους. Αλλά, μιας και είμαι δίκαιος άνθρωπος, επειδή υπάρχουν και κάποιοι που δε γουστάρουν αυτούς που γουστάρουν το Bruce Springsteenη, να μας αδειάσουν τη γωνιά και να φύγουν.
    4) Επειδή κάποιοι γουστάρουν την Bjork, να μας αδειάσουν τη γωνιά και να μας αφήσουν ήσυχους. Αλλά, μιας και είμαι δίκαιος άνθρωπος, επειδή κάποιοι δε γουστάρουν αυτούς που δε γουστάρουν την Bjork, να μας αδειάσουν

    5) Επειδή κάποιοι γουστάρουν τους Bon Iver/Radiohead/Rihanna/Kanye West/Trentemoller/Kedrik Lamar/Iggy Pop/last Shadow Puppets/Moby/Beyonce και βάλτε όποιον θέλει ο καθένας, να μας αδειάσουν τη γωνιά και να μας αφήσουν ήσυχους. Αλλά, μιας και είμαι δίκαιος άνθρωπος, επειδή υπάρχουν και κάποιοι που δε γουστάρουν αυτούς που γουστάρουν τους Bon Iver/Radiohead/Rihanna/Kanye West/Trentemoller/Kedrik Lamar/Iggy Pop/last Shadow Puppets/Moby/Beyonce και βάλτε όποιον θέλει ο καθένας, να μας αδειάσουν κι αυτοί τη γωνιά.

    Ωραίααααα… Και μιας και ξεκαθάρισα το τοπίο και έμεινα μόνος μου, ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΓΝΗΣΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΟΣ, ας πω κι εγώ τη γνώμη μου για τo… ΑΓΑΠΗΜΕΝO μου album… από το intagram του garyfalouelafinou
    Το καλυτερο περσινο μου ηταν το FFS-FFS
    Εεεεεππππ… Ποιος είσαι εσύ; Πώς μου ξέφυγες εσύ και δε σε έβαλα σε κάποια κατηγορία; Ε; Και καταρχάς πες μου γιατί λες ό,τι λέω κι εγώ και γιατί κάνεις τις ίδιες κινήσεις που κάνω κι εγώ; Και πες μου επίσης γιατί είσαι ιδιος εγώ, γιατί φοράς τα ίδια ρούχα και παπούτσια που φοράω κι εγώ;
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;…
    Και κάτι τελευταίο: Γιατί όταν σου λέω «Τι ομάδα είσαι;», μου λες «Τι ομάδα είσαι;». Κι όταν σου λέω «ΑΕΚ… Τι άλλο θα μπορούσα να είμαι;…», μου λες «ΑΕΚ… Τι άλλο θα μπορούσα να είμαι;…»
    Λοιπόν, πάμε μαζί: «ΔΙ-ΚΕΦΑΛΕ, Τ Ρ Ε Λ Α Ι Ν Ο Μ Α Ι»…

  8. olatasfazo said

    Καλησπέρα,

    θα ανεβάζω τι λίστα μου στο φρέσκο φρέσκο blog μου olatasfazo.wordpress.com.

    cheers🙂

  9. count me in
    blog: latenighters-show.tumblr.com
    Νο.01 2015: Bjork – Vulnicura

  10. Lina said

    Και φέτος εδώ🙂
    Blog: reachthestars-adb.tumblr.com
    Περσινό Νο1: Sufjan Stevens – Carrie & Lowell

  11. Από Twitter και Facebook. Περσινό νούμερο 1 Vulnicura.

Σχολιάστε

 
