All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

Ανέμελα τσαούλια

Posted by gone4sure στο 9 Μαΐου 2009

cows

Πήγα στην εξοχή. @ Ενόσω διεξαγόταν μια πολύ rock ‘n’ roll συνέντευξη Τύπου, εγώ μαγνητίστηκα από τις αγελάδες που ξέγνιαστες έβοσκαν στη χλόη. @ Από κείνη την ποικιλία με τους μεγάλους καφέ και μαύρους λεκέδες. @ Δεν πίστευα στα μάτια μου. @ Συνειδητοποίησα ότι καθόλου rock δεν είμαι. @ Μα καθόλου; @ Βρήκα πολύ πιο «εμπνευστικό» τον slow motion τρόπο που μασούσαν την πρασινάδα τους. @ Αυτή η χαλαρή κίνηση του κεφαλιού τους προς τα κάτω, για να θερίσουν με τις μουσούδες τους το χορταράκι, μου θύμισε πολύ τα άκακα μηρυκαστικά που στόλιζαν ένα εξώφυλλο των KLF. @ Μου ήρθαν εκατόν πενήντα ιδέες ξάφνου. @ Ήθελα να τις γράψω όλες μαζί κάπου μην τις χάσω. @ Δεν έγραψα καμία. @ Τις στοίχισα στο μυαλό μου και απλά περιμένω την καθεμιά να βγει όταν έρθει η ώρα της και καταφέρει να σπρώξει την πόρτα του κελιού της. @ Οι αγελάδες δεν νοιάζονταν ούτε για co-headliners, ούτε για Green festival, ούτε για vibe stage. @ Θυμήθηκα ότι η μακαριότητα είναι η πηγή της ευδαιμονίας. @ Λευκό μυαλό = ευτυχής ψυχή. @ Less is more. @ Απουσία πληροφορίας = ελαχιστοποίηση τραύματος @ Κοιτάζοντας τις αγελάδες, ένιωθα σταδιακά να υποχωρεί ο βόμβος της ανθρώπινης σύναξης γύρω μου. @ Όσο εστίαζα στα σαγόνια της αγελάδας, τόσο υποχωρούσε αργά, σαν fade out, το δημοσιογραφικό buzzin’ τριγύρω. @ Όσο περισσότερο έκανα zoom in στο υπέροχο μουσούδι της, τόσο σαν dub μεγεθυνόταν ο ήχος του μασημένου χορταριού, με echo, fuzz και όμορφη, βελούδινη παραμόρφωση. @ Οι αγελάδες τεμπέλες, με ζυγισμένο, σοφό βήμα, κουνιόντουσαν μόνο όταν έπρεπε να κάνουν λίγο παραδίπλα, για πιο παχύ χορταράκι. @ Ούτε χρώματα φορούσαν, ούτε κάμερες κρατούσαν. @ Δεν μετείχαν σε καμία μέθεξη, δεν έμοιαζαν να είναι ζωισμένες για ροντέο, δεν ένιωθαν καν ότι δεν είναι μόνες τους. @ Ζήλεψα τα τσαούλια τους. @ Μετά θυμήθηκα πόσο αγαπώ ένα τραγούδι και υποσχέθηκα στη μία αγελάδα –αυτή τη γριούλα την μπροστινή– ότι θα τρέξω να το μοιραστώ μαζί σας γιατί λέγεται «Let’s Get Together» (concept πολλαπλά ταιριαστό) και είναι του 1977 (στο προσωπικό μου top 20 από την συγκεκριμένη δεκαετία), τότε που οι αγελάδες πρωταγωνιστούσαν στην pop κουλτούρα, όχι όπως εκεί που βρέθηκα που τους γύριζαν την πλάτη. @ Το τραγούδι είναι των Pam Todd & The Love Exchange και πέραν του g που είμαι σίγουρος ότι θα εκτιμήσει την αστραφτερή σπανιότητά του (επειδή ακούει με τον ίδιο χαοτικό τρόπο μουσική), πιστεύω ότι όχι ιδιαίτερα πολλοί, μπορούν να νιώσουν την απόλυτη ταύτιση που συνέβη στο μυαλό μου μεταξύ της παραπάνω εικόνας και του τραγουδιού. @ Moo.

4 Σχόλια to “Ανέμελα τσαούλια”

  1. dustroad said

    Απουσία πληροφορίας = ελαχιστοποίηση τραύματος
    Μαζί σου.

    Αλλά πώς γίνεται να μεγιστοποιήσουμε αυτή την ευλογημένη περίοδο απουσίας πληροφορίας;

    Συνήθως η διάρκειά της είναι όσο και μιας κλανιάς (Pardon my french).
    Και μετά έρχονται τα σκατά.

  2. Theorema said

    Απουσία πληροφορίας = ελαχιστοποίηση τραύματος

    Σε αυτό πιστεύω ακράδαντα. Για όλους τους τομείς της ζωής μου. Αν με κερατώσει και δεν το μάθω, δεν με κεράτωσε. Αν αρρωστήσω και δεν το γνωρίζω, δεν είμαι άρρωστη (μέχρι να…). Αν δεν γνωρίζω το νέο πρόγραμμα του υπολογιστή η ζωή μου είναι απλούστερη (στην περίπτωσή μου είναι).
    Όσο λιγότερα γνωρίζω τόσο πιο ασφαλής είμαι, κι αυτό σε πολλές περιπτώσεις το έχω καταλάβει εκ των υστέρων. Όταν έμαθα, δηλαδή.

  3. moon_on_ice said

    Ακριβώς ακριβώς. Oταν οι ancients of mu mu διαβάζονται και ως moo moo. Αν μονάχα υπήρχε και κάτι εξίσου σαρωτικό με klf στα ηχεια θα συμπλήρωνα την πραγματικότητα σου με βραδεις trance αγελαδίσιους μασελοσπαραγμούς, με happy hardcore χρώματα στα λιβαδια και με rave αντιστίξεις έτσι για το no sense = more sense του πράματος.
    Γράψε και κανα ποστάκι αν έχεις όρεξη για το «synecdoche new york» είμαι περίεργος αν θα σου άρεσε.

  4. g said

    i iz busted.

Σχολιάστε

 
