All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

Easter, Give Sheep A Chance

Posted by gone4sure στο 20 Μαρτίου 2009

raw-sexΓνώρισα περισσότερους ανθρώπους από όσους μου αναλογούσαν στα χρόνια μου μέχρι τώρα @ Από δω και πέρα οικονομία και αυστηρή επιλεκτικότητα. @ Όσο παραπάνω μίλησα, τόσο χρεώνομαι τώρα σιωπές. Όσο περισσότερο συναναστράφηκα, τόσο χρεώνομαι τώρα μοναξιές. @ Η συμπαντική, νομοτελής ισορροπία το αιτεί. @ Κι εγώ μαζί της. @ Το κραχ είναι καθολικό. @ Η ωραιότερη ατάκα που άκουσα πρόσφατα και με αντιπροσωπεύει απόλυτα είναι από το -κουραστικό, κατά τ’ άλλα- «Watchmen»: «Δεν είμαι εγώ κλειδωμένος εδώ μαζί σας. Εσείς είστε κλειδωμένοι εδώ μαζί μου.» @ Ή κάτι τέτοιο. @ Την λέει ο πολύ σωστός, αιμοδιψής, κυνικός, ανήσυχος, παρμένος και μονίμως συφιλιασμένος Rorschuch (Jackie Earl Haley). @ Επίσης όλοι στο σινεμά κάπως σαν να γελούσαν χλευαστικά με τον Nite Owl II (Patrick Wilson). @ Δεν καταλαβαίνω γιατί, ειλικρινά. @ Μου φάνηκε κανονικότατος και sexy επιπλέον. @ Ο Dr. Manhattan (Billy Crudup) ήταν η ίδια η μεσσιανική ηλιθιότητα. @ Τον ενσάρκωσε με στωική τελειότητα, ο Billy. @ Η Sally «Laurie» Spectre (Malin Akerman) ήταν σαν διαφήμιση της Wella. @ Σε όλη την ταινία. @  Το Ύστερ έρχεται θρηνώδες, αμήχανο και αχρείαστα λουλουδιασμένο. @ Αιωρείται μια νεφελώδης σφαλιάρα (όχι σαν αυτή τη λαμπερή που μονίμως καθρεφτίζεται στα μάτια της Όλγας Τρέμη) και όλων τα μάτια την ακολουθούν ψιλο-υπνωτισμένα. @ Διλήμματα: ξεστόμισα άπειρες φορές αυτή τη λέξη προχτές που κουβέντιαζα με τον φίλτατο Α. @ Προσπαθούσαμε να βρούμε τι σημαίνει, αν είναι μόνο βαριά λέξη και αν αναφέρεται σε επιλογές. @ Κάπου καταλήξαμε αλλά δεν έχει σημασία. @ Τα διλήμματα παραμένουν διλήμματα είτε τα κουβεντιάσεις, είτε όχι. @ Η Χ. μου πήρε δώρο τα «Aπομνημονεύματα Αδριανού» της Marguerite Yourcenar. @ To βιβλίο ξεκινάει με τη φράση «Αγαπητέ Μάρκο» και συγκινήθηκα. @ Του εξιστορεί, στην πρώτη σελίδα, πώς τον εξετάζει ο γιατρός του, Ερμογένης. @ Μπήκα σε trip ακροατή. @ Βαρέθηκα αυτούς που ψάχνουν την αλήθεια και πιστεύουν μόνο σε αυτή. @ Με ξενερώνουν πια. @ Όχι γιατί έχω «θέματα» με την αλήθεια – κάθε άλλο. @ Αλλά επειδή τη χρησιμοποιούν σαν προπέτασμα για να εκδικηθούν τον εαυτό τους που στην ουσία μια ψευδαίσθηση ονειρεύεται, ντε… @ Η κούραση στους φίλους μου, κουνάει σαδιστικά το άσχημο κεφάλι της. @ Το καλύτερο νέο που έχουν να τους συναρπάσει είναι η έγκριση μιας μεταφοράς υπολοίπου. @ Η Σ. μου έστειλε -για να το πιστέψω ότι υπάρχει- το δελτίο Τύπου του δίσκου του Χρήστου Νικολόπουλου, «Σινεμαδάκι μου» που έχει -λέει το δελτίο- «τραγούδια λαϊκά με το Τ και το Λ, κεφαλαία«. @  Ότι, τι; @ Μνήσθητί μου Κύριε. @ Μα καλά, δεν αγριεύεται κανένας; @ Ο tranzistorer μού βρήκε ένα group στο οποίο συμμετείχε η Neneh Cherry το οποίο έψαχνα λυσσωδώς (και όχι μόνο), καθότι τελευταία έχω βουτήξει βουλιμικά στη λίστα του Larry Levan και τα ακούω όλα. @ Δεν είναι οι Rip Rig & Panic αυτοί που ήθελα. @ Λέγονταν Raw Sex, Pure Energy (…) και έβγαλαν ένα και μοναδικό σπάνιο, σήμερα, maxi single (στη φωτο πάνω αριστερά) στην Island το 1982, με δύο τραγούδια. @ Μια διασκευή του «Stop The War« (του Edwin Starr από το 1971) στην πρώτη πλευρά και το τραγούδι που δάνεισε τον τίτλο του στο παρών post, στην δεύτερη πλευρά, το «Give Sheep A Chance». @ Οι Raw Sex, Pure Energy ήταν ένα project διαμαρτυρίας κατά της εισβολής της Βρετανίας στα νησιά Falkland. @ Οι άλλοι δύο, εκτός της Neneh, ήταν ο Joe Blocker και ο George Oban. @ Η Neneh ακούγεται σαν έμβρυο στο αστικό, ψυχρό funk του «Stop The War». @ Δώστε βάση στα βελάσματα. @ Μια τομή μεταξύ ESG και Tom Tom Club. @ Το άλλο, το «Give Sheep A Chance» είναι μια electro άσκηση ύφους. @ Τίποτα ιδιαίτερο πλην του καταπληκτικού -οικολογικού, αντισφαγικού- τίτλου του. @ Η Neneh πάντα είχε ένα θεματάκι με όλα τα raw, εκεί έξω. @ Το 1987 ως debutant την είδε «Raw Like Sushi«. @ Χουζούρια και χάδια. @ Καθόλου τυχαία αρχίζουν από «χ» όπως τα χάλια και το χάσιμο. @ Αλλά από την άλλη, όπως και τα χνούδια και τα χαλούμια. @ Οπότε…

3 Σχόλια to “Easter, Give Sheep A Chance”

  1. Stratos said

    Δεν έπαιζε ακριβώς ο Billy Crudup τον Dr. Manhattan, ήταν τρισδιάστατο animation και με rotoscoping αποτύπωσαν κινήσεις και εκφράσεις του ηθοποιού. Ο Patrick Wilson, αγνώριστος με τα παραπανίσια κιλά του, είναι πάντα σέξυ και εξαίρετος ηθοποιός (βλέπε Angels in America). Εμένα μου άρεσε η ταινία αλλά όντως θα μπορούσε να είναι λίγο μικρότερη σε διάρκεια.
    Χουζόυρια και χάδια λοιπόν… ο καιρός προσφέρεται!

  2. claud said

    pleas can you reup this file

    thxxxxxxxx

    on the net is impossible find this…..love give sheep a chance song

  3. gone4sure said

    Hey Claud
    I have just sent you an e-mail at panama@email.it
    Check it.

Σχολιάστε

 
