All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

Ταπετσαρία για την ψυχή

Posted by gone4sure στο 7 Ιουνίου 2008

Διακρίνω μια μόδα στην τενοντίτιδα που έχει χτυπήσει τους πάντες. @ Στοχαστικιστές: αυτοί που φιλοσοφούν χωρίς να το παίρνουν χαμπάρι. @ 71 ετών «την έκανε» o Yves Saint Laurent. Εκδικήθηκε την κατάθλιψή του με τον πιο τελεσίδικο τρόπο. @ Έχω εθιστεί στην κενότητα της Coca Cola Zero. Σίγουρα δεν είναι Coca Cola και αναμφισβήτητα δεν είναι Zero. @ Από τότε που σταμάτησα να βλέπω ειδήσεις στην τηλεόραση, παρατηρώ ότι μαγειρεύω πιο συχνά. @ Τα κλάμματα είναι τα ερείπια των καθημερινών, αποτυχημένων μαχών για την εξασφάλιση της αγάπης. @ Η πρόκληση δεν είναι πώς αυτές οι μάχες θα οδηγήσουν σε νίκες. Δεν θα οδηγήσουν ποτέ. @ Η πρόκληση είναι το πώς τα κλάματα θα γίνουν γέλια. @ Καταπληκτική ατάκα φίλου σε απεγνωσμένο παραλήρημα σχετικά με τη δυσκολία εξεύρεσης της «κατάλληλης γκόμενας»: «εντάξει… έχω γαμήσει όλες τις φίλες μου…» @ Μου «ξεκλείδωσε» στο Mario Kart, η Baby Peach γιατί έχω παίξει πάνω από 1950 φορές. @ Τι να κάνω τώρα: να τρομάξω; @ Το κακό γούστο είναι το καταφύγιο της ματαιοδοξίας. @ Αυτούς που θέλω να βλέπω, δεν έχω χρόνο ή δεν υπάρχει timing ή δεν υπάρχει κίνητρο ή έχουμε μάθει άλλες γλώσες και μιλάμε, τις οποίες βρίσκουμε συναρπαστικές. Και τη γλώσα των πάτριων την ξεχνάμε ή θέλουμε να την ξεχάσουμε. @ Η νεύρωση της μπλοκαρισμένης επιθυμίας. @ Νιώθω πού και πού σαν το «1000 Times» των Tahiti 80@ Είναι τόσο ένοχο αυτό το αίσθημα που καμία φορά, νομίζω ότι κάποιοι θα έρθουν να μου το αρπάξουν και θα φάω και καμία ξακουστή ποινή στο κεφάλι. @ Για να μάθω να μην αυθαδιάζω. @ Κορυφαία ατάκα άλλου φίλου: «είμαι σε φάση πλυντήριο«. @ Επίσημα πλέον ανακοινώνω, ότι δεν προλαβαίνω τίποτα. @ Μάλλον μόνος μου τα έκανα έτσι, για να έχω άλλοθι. @ Νομίζω, το πιο άδικο, σαδιστικό, θλιβερό, παρακμιακό, αηδιαστικό, χαιρέκακο, ειρωνικό, κυνικό και κακάσχημο πράμα είναι το «No Pain, No Gain«. @ What about vanilla? @ Τα cosmoboys είναι τα νέα cosmogirls. @ Η Αθήνα έχει γίνει ένα τεράστιο αποτυχημένο event. @ Plan 59 – Ζωοδόχου Πηγής 59 στα Εξάρχεια. @ Το αυθεντικό χωρίς σκόνη. @ Βαρέθηκα να βλέπω ανθρώπους να νιώθουν χωρίς στίξη. @ Αν ξανακούσω επιχείρημα που ξεκινάει με «δεδομένου ότι…» και «αν συνυπολογίσεις…» θα πυρποληθώ επί τόπου. @ Βρήκα το «Rhyze To The Top» των Rhyze (1981, 20th Century Fox) και δεν το πίστευα. @ Εκεί στα Εξάρχεια. @ «Θα μου βρεις μια γκόμενα, που δεν προλαβαίνω εγώ;» @ Όχι δεν έκανε πλάκα. @ Ναι, το εννοούσε. @ Όχι δεν αγριεύτηκα. @ Ναι, αυτό με φοβίζει. @ Facebooking: ροκανίζειν(γκ). @ «Δεν αντέχω το χλιμίντρισμά της.» @ Quiz: σε ποιαν αναφέρεται; @ Οι πιο ενδιαφέροντες άνθρωποι είναι, τελευταία, αυτοί που είναι πεπεισμένοι βαθιά μέσα τους, ότι εφηύραν (αυτοί και όχι άλλοι) το sex. @ Η γνησιότητά τους παχιά και μοναδική, κόβεται με το μαχαίρι. @ Αντίθετα, οι πιο βαρετοί είναι αυτοί που νομίζουν ότι εφηύραν την ψυχανάλυση. @ Η σύγχισή τους ανάμεσα στην προσωπική ψυχοθεραπεία τους και στην πραγματικότητα είναι κάπως κολλώδης και δύσοσμη. @ Άλλη μια μνημειωδης ατάκα: «Θέλω να γράψω το πρώτο λογοτεχνικό βιβλίο χωρίς πρωταγωνιστές, μόνο με έννοιες@ Βερμούδες φαρδιές: είναι κόλαση. @ Και οι στενές, πάλι κόλαση είναι. @ Η απέχθειά μου για τα κεφαλαία γράμματα έχει δημιουργήσει εχθρούς. @ Synch my boat! @ Πρόστυχα λόγια. @ Cry Beyond. @ Σε έναν παράλληλο κόσμο ίσως υπήρχε χώρος να κάτσουμε και στο ίδιο τραπέζι. @ Τι θα κάνεις σήμερα; – Γκάζι(νγκ)

4 Σχόλια to “Ταπετσαρία για την ψυχή”

  1. elafini said

    Μάλιστα…έτσι εξηγούνται όλα λοιπόν…

    Σχολιάζοντας το προηγούμενο ποστ (μιας κα σ’αυτό με κάλυψες), διαβάζω το τρίτο βιβλίο του Sedaris, «Γυμνός»…αν τα έχεις πάρει με τη σειρά, μην το χάσεις…ίσως το καλύτερό του

    (αύριο έχω καστροσυνάντηση…you’re welcome)

  2. Αθήναιος said

    Το Synch είναι εξαιρετικά υπερτιμημένο αλλά είναι κάτι σαν ταμπού να το ομολογεί κάποιος δημόσια. Θέλει μεγαλύτερο θάρρος κι από το να βγεις να φωνάξεις «Ο βασιλιάς είναι γυμνός» ή «Ο ΣΥΝ είναι ο φερετζές του ΠΑΣΟΚου».

    Υ.Γ. Και η «Τουραντώ» που ανέβηκε στο Ηρώδειο ήταν για τα πανηγύρια αλλά εγώ τουλάχιστον, προειδοποίησα. 🙂

  3. Miss Koula said

    Music Portal Made in Greece 😦
    http://misskoula.com/?p=10

  4. pan pan said

    egw efhura to sex

Σχολιάστε

 
