All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

Τηλεγράφημα

Posted by gone4sure στο 3 Μαΐου 2008

Ο Kris Kristofferson ως role model των 70’s.

Επέστρεψαν τα οργιώδη αδέρφια Was. Τρεκλίζουν όπως το 1981 αλλά με λιγότερη κάβλα. Φωνάζουν και τον Kris Kristofferson να τους τραγουδήσει το «Green Pills In The Dresser«. @ Η μεταπασχαλινή Αθήνα έχει καλοκαιρινή κούραση. Τα πεζοδρόμια καίνε και το sex δεν καιροφυλακτεί. @ «Εγώ, Ο Εγγονός Ενός Έλληνα«: αν ξεπεράσετε την αντιπάθειά σας για τη στραβοχυμένη μούρη του γάλλου πρόεδρου θα ανακαλύψετε στις σελίδες του βιβλίου των Χρήστου Ράπτη, Λέοντα Ναρ και Γιώργου Αναστασιάδη, τον γοητευτικό κοσμοπολιτισμό της Θεσσαλονίκης των άμεσα προηγούμενων αιώνων, το Παρίσι σε κρίση και τους λόγους που η ράτσα των Εβραίων εγείρει αμφισβητήσεις. Αυτό το τελευταίο θα πρέπει ίσως να το ψάξετε παραπάνω και να πάρετε θέση. @ Σεφραδίτες: ωραία αλλά πονεμένη λέξη. @ Το «Lost» επέστρεψε και ο Benjamin Linus πλέον, δεν ξέρει πώς να «χτιστεί» ακόμα πιο μυστήριος και ερεβώδης. Ή μεσσίας και σωτήρας κατ’ άλλους. @ Είναι σπουδαία ανακάλυψη, οι πατάτες ογκρατέν@ Να πάτε να φάτε στο Χοντρό Μπιζέλι στο Γκάζι. Είναι φτηνό, πεντανόστιμο και μακριακοντά από την ιδρωμένη οχλοβοή του νυφοπάζαρου. Αν μιλήσετε στο Λεωνίδα για τους Tool μπορεί και να μη σας χρεώσει τον καγιανά με σύγλινο. @ Το Rock ‘N’ Roll Circus παραμένει μια όαση στην Αθήνα. Οι κανονικότητες αποκτούν τη σημασία τους εκεί μέσα. Έξω από αυτό, συνεχίζει να κυριαρχεί η παράνοια της τηλεοπτικής τσίκνας. @ Πειράζει που αγαπάω περισσότερο τον countrypolitan ήχο του Nashville από τους outlaws; @ Νομίζω ότι με το που βγαίνουν οι πρώτες ζεστές ακτίνες ήλιου, αυξάνονται κατά 50% οι όμορφοι άνθρωποι στους δρόμους. @ Το λέω εγώ, χρειαζόμαστε όλοι, φωτοσύνθεση. @ Δε μ’ ακούτε και μπουντρουμιάζεστε στα υπόγεια. @ Θυμίστε μου κάποια στιγμή να σας μιλήσω για το δικό μου Dharma Project. @ Να γίνεται φίλοι όλοι στο nu kamaki cards στο myspace. @ Ανακούφιση. @ Προχτές είδα στον ύπνο μου πάλι ένα κάστρο κάπου στη Θεσσαλία. @ Μάλλον ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που το elafini μου είπε για κάποιον blogger που είναι και αυτός πορωμένος με τα κάστρα. @ Είδες, που ποτέ δεν είσαι μόνος σου; @ Δε θυμάμαι όμως το όνομά του. @ Πιστεύω ακράδαντα στην αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός Μάη του ’08. @ Μας λείπει μόνο η De Beauvoir και ο Sartre@ Συμβαίνει κάτι πολύ αλλόκωτο τελευταία: στο μετρό αρχίζω μόνος μου και σκιαγραφώ με λόγια στο νου μου, τα πορτρέτα συγκεκριμένων ανθρώπων – φίλων, γνωστών κ.λπ. @ Όταν βγάζω όμως το i-pod, η δουλειά σταματάει. @ Τι ωραία μπάντα οι Gutter Twins… τους είδα στο Fuzz και συγκινήθηκα με το πόσο πιστοί παραμένουν σε αυτό το rock «που έχασε πλέον το λόγο της ύπαρξής του». Συγκινητικός μαχαραγιάς ο Dulli, παγωμένη ρέπλικα ο Lanegan. Και οι δύο με σπηλαιώδεις φωνές και αβάσταχτα συναισθήματα. Απόλαυση το «Saturnalia». @ Βαρέθηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς μου. @ Το μυαλό μου, Ναγκασάκι: προχωράω στους δρόμους σαν να παίζω στην πίστα Toad’s Factory στο Mario Kart του Wii. Μπαίνω με τις πάντες στην Σίνα και κάνω σούζα στα σκαλιά του Συντάγματος. Πεζός όλα αυτά. @ Κάτι μου λέει ότι ζω στο Matrix. @ Οι όμορφες οθόνες, όμορφα καίγονται. @ Από τότε που αντικατέστησα το Dewar’s με Haig, έχει αλλάξει η όρεξή μου: τα βράδυα αποζητώ απεγνωσμένα τρούφες. @ Σήμερα νιώθω πολύ τρυφερά μαζί σας. Αισθάνομαι πολύ όμορφα κοντά σας. @ Cut @ Πάμε πάλι. @ Σήμερα νιώθω. Τελεία.

4 Σχόλια to “Τηλεγράφημα”

  1. elafini said

    θα στο θυμήσω πάλι όταν επιστρέψει σε λίγες μέρες

    (πριν λίγες ώρες κάτι διάβαζα στο κρεβάτι. με πήρε ο ύπνος και ξαφνικά βρέθηκα στα κάστρα της Μάλτας – αυτά είναι τα δικά μου)

    Η ευφορία της άνοιξης είναι μάλλον γενικότερη…λίγη απενοχοποίηση της ευτυχίας μας χρειάζεται μόνο και απόλαυση των μικρών πραγμάτων (ναι οι πατάτες ογκρατέν είναι υπέροχες όπως και τα μπρόκολα)

    p.s. αποφάσισα να μην σκοτώνω τους αγαπητικούς μου;

    (όμορφο ποστ)

    καληνύχτα

  2. Theorema said

    Τρούφες και τεκίλα.
    Αυτά αποζητώ απεγνωσμένα εγώ.
    Πάνε πακέτο τα δυο τους. Ειδικά μέσα στο ΠΟΠ, ζωγραφίζουν τον κόσμο πολύχρωμο.
    Πολύ ωραίο κείμενο.

  3. http://apotis4stis5.blogspot.com/2007/03/blog-post_06.html

  4. dust_road said

    Βραδυφλεγές post. κάθε τόσο μου κάνει κλικ και άλλο τηλεγράφημα.

Σχολιάστε

 
