All Gone

All Forgotten, All Blurred, All… Present

Μια αυθαίρετη διαστολή του χρόνου

Posted by gone4sure στο 25 Ιανουαρίου 2008

karlbiscuit.jpg
Γεωμετρία

Περπατάω στην Αθηνάς και ακούω στα ακουστικά τον Karl Biscuit… Δεν έχω πάει Βέλγιο ποτέ… Αλλά νομίζω ότι εκεί θα βρω απέραντες εκτάσεις με στέρεο γάλα…. Στρίβω σε ένα δρόμο που η ταμπέλα του είναι καλυμμένη με ένα καφέ πράγμα… Το μπλε του τσίγκου μοιάζει με χεσμένη σημαία… Θυμάμαι τη Σοφία που έχει μια φίλη που λατρεύει τη σκατοϊστορίες… Σταματάω σε ένα γωνιακό μαγαζί που απέξω κρέμονται δεκάδες κάθετες στρώσεις ρούχων… Θέλω σήμερα να σκέφτομαι μόνο στην επιδερμίδα του εγκεφάλου… Παραμέσα κάνει θόρυβο… Ο Karl ποζάρει στα ακουστικά μου μέσα και χορεύει αυτό το slow motion voguin’ που άρεσε τότε στους δανδήδες… Τώρα μυρίζει πίτα που έχει ψηθεί σχεδόν σε σκουριασμένη σχάρα… Δεν ξέρω αν το αγαπάω το Μοναστηράκι ή το μισώ θανάσιμα… Μου κάνει ένα νεύμα ένας τύπος απέναντι σαν να με ξέρει… Το ανταποδίδω ενστικτωδώς… «Θα τα πούμε αύριο» μου λέει με μια χειρονομία… Δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω… Η μέρα της μαρμότας… Χασμουριέμαι… Σκέφτομαι τα αεροπλάνα ξαφνικά… Ο Karl μου θυμίζει το «Overwhelming Past» με μια μπάσα, στιλιζαρισμένη φωνή σαν να υποδύεται ερωτοχτυπημένο λόρδο από οπερέτα… Χαμογελάω σε μια ταλαιπωρημένη περιπτερού, όσο αγοράζω ένα είδος από όλα όσα έχει μπροστά… Μου έρχονται κάτι ξεγυρισμένες ψιχάλες στο κεφάλι και φοράω την κουκούλα… Είναι ο Burial, καπουτσίνος μοναχός;… Μετά αναρωτιέμαι πώς γράφει ο Νένες τα κείμενά του… Πώς στέκεται και τι κοιτάει… Αν ήμασταν στον 18ο αιώνα στην Τοσκάνη, δουλειά μου θα ήταν να του ανοίγω τις βαριές κουρτίνες να κοιτάει στην αυλή με το αίθριο περίπτερο… Εκεί θα βόλταραν κάτι πάπιες σε ευδαιμονία… Μετά θα καθόμουνα στην πολυθρόνα και θα στενοχωριόμουνα κάθε μέρα μονότονα για αυτά που θα είχα κάνει αν δεν βρισκόμουν στην Τοσκάνη… Στο Γιάννη όμως δεν θα το έλεγα… Μπορεί να πουλούσα χειροποίητα γλυκά στην είσοδο για τα Ζαγοροχώρια… Σκέφτομαι με πρόσωπα, γαμώ το κέρατό μου… Και κει πολυκοσμία… Θέλω ένα μεγάλο ανοιχτό πεδίο και ένα φούρνο να ψήνω… Έλεγα προχτές να πάρω τηλέφωνα τους φίλους μου (συγκεκριμένους) να πάμε στου Στρέφη και να τους διηγηθώ τη σκηνή από την ακτή της Δουγκέρκης στο «Atonement«… Δε με νιάζει αν την έχουν δει… Μετά θα έσβηνα αυτή την ταινία από το χάρτη… Και την άτιμη στέρηση που κουβαλάει και τη φοράει κολάρο στον κόσμο… Παίρνω ένα SMS αλλά δεν το ανοίγω…

7 Σχόλια to “Μια αυθαίρετη διαστολή του χρόνου”

  1. γ.ν. said

    Αρμάνδε, το τσάι μου κι ένα φτερό χήνας. Σούμπιτο, ε?

  2. dust_road said

    Μην δώσεις σημασία στο entry με keyword «Πάπιες σε ευδαιμονία» στα statistics σου. εγώ ήμουν…

  3. Theorema said

    Αν περπατούσες στην πλατεία Sainte Catherine στις Βρυξέλλες, ακούγοντας Karl Biscuit, θα τον αγαπούσες ακόμα πιο πολύ. Εγώ που ζω στο Βέλγιο, μπορώ να σε διαβεβαιώσω.
    Εδώ δεν βρίσκεις απέραντες εκτάσεις με στέρεο γάλα. Βρίσκεις πράσινα έλη περιτριγυρισμένα από κλαίουσες, κήπους με οξειδωμένα αγάλματα και ουρανό φουσκωμένο. Κι επίσης σύννεφα βαμμένα με το ροζ του Ensor, τα πρωινά.
    Ταιριάζει πολύ το σκηνικό με τους ήχους του Καρλ. Σκέφτομαι καμιά φορά πως μπορεί και να έγινε επίτηδες αυτό και να γράφει μελωδίες για να δημιουργήσει τη μουσική επένδυση μιας πόλης.
    Συχνά ο Biscuit μου δίνει την εντύπωση πως θέλει να ξαναφτιάξει τον κόσμο από την αρχή. Διασκεδάζοντας. Με πολύ συγκινητικό τρόπο. Ο McEwan νομίζω θα συμφωνούσε με αυτό το σκεπτικό και σίγουρα θα έβαζε ένα χεράκι στις όποιες αλλαγές.
    Ο Sir Blaine Reininger είχε πει κάποτε πως είναι ωραίο να γυρίζεις τον κόσμο, ειδικά αν ξέρεις πως η ζωή σου μπορεί να τελειώσει στις Βρυξέλλες. Όταν τον είδα επί σκηνής κατάλαβα πως, ευτυχώς ή δυστυχώς, η αρχή του τέλους για κείνον είχε ξεκινήσει. Στη συγκεκριμένη πόλη.
    Έλεγα τις προάλλες να πάρω τηλέφωνα τους φίλους μου (συγκεκριμένους) να πάμε στο Belgica και να τους διηγηθώ τη σκηνή από την ακτή της Οστάνδης, της J. Harpman, όμως οι φίλοι μου έλειπαν.
    Κι εγώ, που επίσης σκέφτομαι με πρόσωπα, δεν θα άντεχα την επιβεβαίωση της απουσίας. Κι έτσι έσβησα την επιθυμία από το χάρτη. Κι αυτή η άτιμη στέρηση που κουβαλάω σαν κολάρο στον εγκέφαλο παρέμεινε βουβή.

    Τα σέβη μου και ζητώ επιείκεια για τη μακρυγορία.
    Βρήκα το άρθρο όμως άκρως εμπνευστικό.
    Καλό απόγευμα.

  4. enteka said

    ωραίο! [btw η μέρα της μαρμότας έφτασε! το άλλο σάββατο – κατά σατανική σύμπτωση την ίδια μέρα κάνει πάρτι το muzine]

  5. gone4sure said

    @γ.ν.: άτιμε.

    @dustroad: θα σου φανεί ηλίθιο αλλά αυτά είναι τα keywords σήμερα στο search:
    Overpowered Roisin Murphy 2
    White Κnight 2
    the unforgettable fire 2
    ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΔΙ� 2
    Unforgettable Fire 1
    the teenagers homecoming 1
    gone4sure.wordpress.com 1
    unforgettable u2 1
    Brill Building 1
    The unforgettable fire 1

    Είναι να μη σου στρίβει;

    @theorema: wow! Παλαιορομαντικό το δικό σου Βέλγιο. Really welcome. Άλλος ένας οικείος με τον Karl σημαίνει ότι υπάρχει ελπίδα. Ωστόσο η στέρηση πρέπει να μας σκληραγωγήσει κάποια στγμή για να μην είναι επικίνδυνη.

    @enteka: πες μου ότι θα έρθεις στο μιουζινόπαρτο!

  6. enteka said

    (όχι, δυστυχώς. πέραν του ότι το έγραψα λάθος, μη μπερδέψω κανέναν: την Παρασκευή είναι το πάρτι, θα έρθω αθήνα το σάββατο για άλλο λόγο, κι έτσι το χάνω για μια μέρα. καλά να περάσετε!!!)

  7. Theorema said

    Ευχαριστώ, gone4sure.
    Για την καλή σου κουβέντα και για την φιλική κίνηση 🙂
    Έχεις δίκιο σ’αυτό που λες για τη στέρηση. Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι τρόποι να καλύπτονται τα κενά. Αν όχι πλήρως, τουλάχιστον σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Μερικές στιγμές παραμένουν δύσκολες, βέβαια, αλλά η γκρίνια δεν βελτίωσε ποτέ τίποτα, γι’αυτό και την ξορκίζω.
    Καλές μουσικές και συναυλιακές εμπειρίες και καλά πάρτι!
    Μια ανταπόκριση θα μας άρεσε!…

Σχολιάστε

 
